dilluns, 25 de juny del 2007

COMENCEN BÉ...

El flamant nou alcalde de Caldes i el nou regidor demomentd'urbanisme es van passar per la festa de Sant Joan organitzada a Can Rius. No sabem si per fer-se veure entre la jovenalla o per controlar que els desalmats joves no molestéssim els honorables veïns de l'altra banda de la riera.
El nou govern "superenrollat" d'ERC va obligar els organitzadors a tancar part dels espais de la festa (els més propers a les cases del carrer Pont) a les 3 de la matinada. Això va fer que molta gent decidís marxar i que la que no renunciava a la farra es quedés només amb la meitat d'espai.

Anem arreglats. Acaben de començar i ja mostren els mateixos tics que els altres: els veïns, els que voten, ben tranquilets a casa i els joves, que voten menys, també, ben tranquilets a casa. Fan com els que hi havia fins ara. I a aquest pas la Festa Major què? L'envelat també tancarà a les tres? Continuaran impedint que s'obrin locals d'oci al nucli urbà perquè la bona gent pugui dormir tranquila? Els joves estem arreglats...ens haurem de continuar buscant la festa a pobles amb un govern menys superguachi però amb més sentit comú.

Des de l'Escamot del Rat-Penat no podem més que lamentar aquesta actitud del nou "executiu", que ens impedeix suar la cervesa que ens hem fotut durant tota la nit. I clar, després arribem a casa, ens fotem al llit, ens roda el cap, i deixem el wàter fet un cuadro... Quin remei...

80 comentaris:

Anònim ha dit...

Teniu raó amb el que dieu. De totes maneres cal dir que l'acord va arribar amb totes les parts, organitzadors, veïns i ajuntament.
El problema per tancar 2 dels 4 espais ve perquè els organitzadors es van passar 3 pobles en la potència d'alguns equips de so. (a les 6 del matí es sentia la música des de l'altre punta del poble).
De totes maneres, la festa va estar molt bé per ser el primer cop i haver-se organitzat en 4 dies. Segur que l'any que ve anirà molt millor.

Arnau ha dit...

està molt bé aquest tipus de queixes. però hauríem de buscar una manera de fer-les arribar a l'ajuntament sense que vagin directament a la trituradora!
Visca el Rat-Penat!

Anònim ha dit...

Tothom té exactament el mateix dret a divertir-se que a poder dormir...

Arnau ha dit...

Això tb és cert, a més tampoc és k a la festa hi hagués molta assistència. De fet tampoc havia estat molt anunciada

Anònim ha dit...

arnau, que entens tu per molta assistència? El parc estava ple, i tot va nar molt bé. Ei, sempre ho pots organitzar tu, que segur que ho faras millor.Brallat amb l´ajuntafems,carrega i descarrega tot el material a les 9 del matí, reuneix-te amb els veïns,ves a Barna el diumenge a la tarda a tornar els equips,fes torns de barra, aguanta els borratxos, i quan hagis acabat, aguanta els que ho aguessin fet millor.

Arnau ha dit...

bakunin, em sembla que en cap moment he dit que estigués mal organitzat. Només he dit que per mi hi havia poca gent. Si et sents al·ludit per mala organització sense que jo ho digui és el teu problema.

Arnau ha dit...

i era car. 2€ birra i 4 cubata amb 'cola'

Anònim ha dit...

Si no ho volies organitzar pq t'hi vas posar?
que esperes medalles?

Arnau ha dit...

Ben dit anònim, es que sembla que fos un suplici per ell organitzar la festa! si ho fas és perquè et ve de gust i ho disfrutes! i Després n'estàs superorgullós i no has de justificar res a ningú!

Anònim ha dit...

Doncs a mi m'han dit que a l'entrada del parc hi posaran una placa de record als que van lluitar i sufrir per fotre's una farra

Anònim ha dit...

hi havia algú dels organitzadors que visqués al carrer del Pont i rodalies, segur que els papes no li haguessin deixat fer.

Anònim ha dit...

ens queixem de que a Caldes no hi ha res i quan hi ha alguna cosa només fem que despotricar.
Som, tots plegats, una colla d'imbècils.

Anònim ha dit...

Hauriem de començar una campanya perquè deixin fumar de nou a la sala gran del NORKI. Allò si que eren unes bones farres i no molestaven els veïns. On queda la ruta del CARQUINYOLI!

Arnau ha dit...

traginer, no ens queixem de k fessin la festa, a mi em sembla de p. mare! jo hi vaig anar! Cap aki s'ha queixat de la festa, jo el k si k em queixo és dels preus!

Anònim ha dit...

saps gransavidesavis arnau que ens han sortit 75 euros de venefici per col.lectiu xato?.Si ja ho dic jo, monta-ho tu l´any que bé.Les medalles per qui les vulgui,nosaltres les despreciem.Quina gran rao que te el traginer...

Anònim ha dit...

No sembla que les desprecieu, a jutjar pels comentaris,
I si no vols pols no vagis a l'era.

Arnau ha dit...

Bakunin:
Amb lo dels preus no estava insinuant que us anéssiu a forrar amb la festa. Senzillament és una crítica, 2€ birra de llauna i 4€ cubata amb 'cola' em sembla car, i punt.
Sembla que et fiquéssin una pistola al cap i t'obliguéssin a montar la festa. Has de saber acceptar les crítiques per tal de poder millorar de cara a l'any que ve en comptes de posar-te a la defensiva d'aquesta manera. Vosaltres desprecieu les medalles i pel que veig qualsevol crítica que no sigui del vostre gust!

Anònim ha dit...

Companys, si m´he exaltat és per que estic fart de rumors mal intencionats i de les mentides que han corregut amb mala llet els últims anys, o potser és la calor. Els preus són els que són senzillament pel marge que ens queda de benefici,(productor,repartidor,intermediari) pensa que no cobrem subvencions, i s´han de pagar equips de so,neveres,gots,propaganda,etc.
Les crítiques constructives,benvingudes siguin,les gratuites,que fàcils de fer,oi anònim?

Anònim ha dit...

Com si les crítiques que es veuen en aquest blog són molt constructives.

Anònim ha dit...

Arnau:
et queixes dels preus de les begudes?
Ves a qualsevol festa de Sant Joan i mira a veure si no et cobren RES per l'entrada. Jo personalment no en conec pas gaires de gratis...
A més, si volies podies portar l'ampolla de casa, que molta canalla ho va fer i ningú els hi va dir res.

Anònim ha dit...

T'equivoques "òstia", totes les crítiques vertides al blog del Rat-Penat són constructives. Constructives de tonteria, concretament...

Anònim ha dit...

Germans,els bons fills de Deu,de casa a la feina i de la feina a casa, amb petites escapades a l´esglesia i prou.
La vida nocturna és pel maligne i la beguda a l´infern us condemna.
ARREPENTIU-VOS PECADORS!! L´ira del Pare etern s´apropa.

Arnau ha dit...

traginer:
ja sé que a qualsevol festa de sant joan et cobren per l'entrada i una morterada per la beguda. I per això no hi vaig.
Tampoc porto l'ampolla de casa, pk ja em sembla bé consumir i col·laborar d'aquesta manera en la subvenció de la festa.
Normalment a akests tipus de festes els preus son una miketa més econòmics.

Anònim ha dit...

potser falta una millor gestió, més eficiència

Anònim ha dit...

si que tens experiència arnau, en deus montar moltes de coses..."busque,compare, y si encuentra algo mejor, compre"
i anònim, hem sembla que a caldes, tal com van les coses,que t´ho montes tu o aquí no es fa res,ja és molt que algú s´ajunti i faci l´esforç de fer coses.Sense gent i recursos la gestió i l´eficiència son dificils d´assolir.

Arnau ha dit...

emma, et dic el mateix k al bakunin, en cap moment no he criticat a la organització de la festa (només els preus), kina mania en fermela organitzar a mi!

Anònim ha dit...

patates....

Anònim ha dit...

...naps, cols i pastanagues

Anònim ha dit...

així m´agrada anònim, arguments!!

Anònim ha dit...

benvolguda emma: l´ajuntament va sobrat de recursos i de gent (sobretot d´això últim) i la gestió i l´eficiència són..."millorables"

Anònim ha dit...

totalment d´acord amb tu nastort

Anònim ha dit...

si us sembla que va tan malament pq l'agafeu com a referència pq no agafeu com a referència el que sigui per vosaltres un ideal de funcionament i intenteu ni que sigui una mica fer les coses millor.

Anònim ha dit...

Benvolgut gat: has sentit a parlar mai dels signes de puntuació?

Anònim ha dit...

....estalactític...

Anònim ha dit...

parlant de festes,
la web de l'Ajuntament diu que faran barraques per la festa Major, ja em sonava que lo d'habitatge assequible no ho relacionaven amb dignitat.
Per cert, qui farà el programa de festa Major, el Gaspar? Ho podria fer gratis , no? que és pel seu poble.

Anònim ha dit...

Si gratis, si es veu que cada any ha facturat milions a l'Ajuntament, d'euros no , de pessetes. I l'anterior legislatura ja era regidor

Anònim ha dit...

perdona "anònim" no se que vols dir amb lo de euros no, pessetes, però per mi 10.000.0000 de pessetes són molts diners, com per ser un error i no complir la incompatibilitat per carrec electe. No s'hi va fixar que treballava per l'Ajuntament de Caldes de Montbui? potser creia que era el de Malavella.

Anònim ha dit...

Cullons! Si tinguessis el numero de la factura ja seria l´òstia! 10 kilos...una bona propina...

Anònim ha dit...

podeu anar a l'Ajuntament entrar una instància i demanar-ho

Anònim ha dit...

....si i te la daràn....Santa inocencia, ai senyor...

Anònim ha dit...

...Això de les barraquetes, no es pas un invent nou a Caldes, el gurú de l'espatllareixes, en Palacios ja ens ho va entaforar al "nou model" de Festa Major, cap allà al plistocè del 1992, fa no fa. Com podeu deduir hi va haver una concurrència tal que ho van deixar de fer. Molt original, tot plegat! Aquest pas la plèiade que ens ha de salvar de l'ingnorància, inventarà la sopa d'all...fashion, però d'all.

Anònim ha dit...

no sabeu parlar d'un altre cosa que de les festetes al jardí d'aquelles 4 monges expropiades...aviam....què dieu d'una factura del rei ros?

Anònim ha dit...

10 milions de peles? Hem sembla que exagereu no? Ei, que si és veritat seré el primer a indignar-se. Algú pot confirmar-ho aixó?,si no fotrem correr un rumor fals que no seria just

Anònim ha dit...

10 milions de peles ho dubto. El que sí sé es que l'E.R. (no la sèrie del Clooney, sinó l'Espatlla Reixes) va canviar de titularitat la seva empresa per poder facturar a l'Ajuntament. Todo legal.

Anònim ha dit...

perdona feréstega, però el convent(I parc) de can rius no ha estat expropiat de cap manera, l´hem pagat entre tots, i ben car!
La FAI si que el va exoropiar l´agost del 36, i col.lectivitzar, per ser més precís.

Anònim ha dit...

ara m'agrades...bakunin. Estàs al cas de la història del poble no com altres...que guspirejen

Anònim ha dit...

I l’església va ser mercat municipal.
I això, company, no ho tornaràs a veure.

Anònim ha dit...

A mi el que mes m´ipressiona va ser la col.lectivització dels balnearis per convertir-los en hospitals de milicies(a part de l´experiencia llibertaria econòmica),tens raó barretinaire,i ho lamento tant...

Anònim ha dit...

Es va vendre l'empresa per poder treballar per l'Ajuntament? No ho semblava? Estrany, no? No treballava la seva empresa per ningú més?
Algú ha provat de presentar la instància pq si no es prova no se sap. Alguna cosa t'han de contestar.

Anònim ha dit...

A mi em constava que no s'ha vengut res

Anònim ha dit...

Algú sap com es pot comprovar?
I lo de la instància l'ha presentat algú?

Anònim ha dit...

Escolteu, qui sàpiga amb seguretat del que parla a l´hora d´acusar a algú, que parli, i si dubteu o heu sentit rumors millor que calleu,més que res, per que amb el tema Gaspar esteu relliscant molt.La realitat és molt diferent del que per aqui s´insinua.

Anònim ha dit...

Jo sé del cert que l'empresa va canviar de titularitat, no vol dir que se la vengués. I jo no critico ningú.

Anònim ha dit...

i com pot canviar de titular sense vendre's l'empresa, la va regalar? va fer una donació?

Anònim ha dit...

L'emma té raó.
Encara que hi ha coses legals que són immoral i coses il•legals que l'ètica t'obliga a fer.

Anònim ha dit...

Osti anònim... de debè eh... Pots tenir una empresa amb més gent i no cal que el teu nom consti... Jo no dic ni que sigui il·legal ni immoral. Jo no jutjo...

Anònim ha dit...

Hi ha algun expert en Dret Mercantil a la sala? És urgent, no volem que l´anònim i l´enterao es treguin els ulls...o sí.

Salut i VISCA RAT-PENAT!!!!

Anònim ha dit...

Benvolguda emma,
si tu saps la veritat, no te la callis. Parla! Volem saber-ho tot!

Anònim ha dit...

lA DONA DEL CESAR NO NOMÉS HA DE SER HONRADA SINO QUE HO HA DE SEMBLAR

Anònim ha dit...

Les dones del Cèsar sempre han estat unes marranes.

Anònim ha dit...

AQUESTA INFORMACIÓ ÉS PÚBLICA, HO SENTO EMMA , JA POTS DIR MISSA QUE AQUEST SENYOR HA ESTAT TREBALLANT PER L'AJUNTAMENT , SENT REGIDOR I ADMINSITRADOR DE L'EMPRESA, O ALGÚ QUE TINGUI UNA PROVA QUE HO CONTRADIGUI QUE L'APORTI.

GRÀCIES.

PERFIL DE EMPRESA

Empresa ART EN TRAC S.L.

Fecha: 05/07/2007

Denominación: ART EN TRAC S.L.
Domicilio Social: 03 EDIF. PADOCK. AV. FRANCESC MACIA, 46
Localidad: SABADELL (BARCELONA)
Teléfono: 937243370




1 Datos Generales
.: C.I.F.: B61959110
.: Denominación: ART EN TRAC S.L.
.: Domicilio Social: 03 EDIF. PADOCK. AV. FRANCESC MACIA, 46
.: Localidad: SABADELL (BARCELONA)
.: Teléfono: 937243370
.: Forma Jurídica: SOCIEDAD LIMITADA
.: Fecha Constitución: 30/04/1999
.: Capital Social: 6.000 EUROS
.: Número de Empleados: 2
.: Actividad: 1844000 - Servicios de publicidad, relaciones publicas y similares
.: CNAE: 7440 Publicidad
.: Ventas Último Año: 234.143,15 EUROS
.: Resultado Último Año: 34.190,91 EUROS
.: Objeto Social: LA REALIZACION DE TODA CLASE DE TRABAJOS DE DISENO GRAFICO Y PUBLICITARIO.
.: Balance Disponible en eInforma: 2005
.: Último Balance Depositado en el Registro Mercantil: 2005




2 Ventas últimos años
Cifras expresadas en Euros
AÑO VALOR
2003 199.058,03
2004 249.729,79
2005 234.143,15



3 BORME (Boletín Oficial del Registro Mercantil)
Actos Publicados Fecha Nº Anuncio Provincia
Deposito de cuentas2005 16/10/2006 732865 BARCELONA
Deposito de cuentas2004 07/11/2005 850315 BARCELONA
Deposito de cuentas2003 26/10/2004 715706 BARCELONA
Deposito de cuentas2002 09/10/2003 577164 BARCELONA
Deposito de cuentas2001 30/09/2002 476749 BARCELONA
Deposito de cuentas2000 24/10/2001 525207 BARCELONA
Deposito de cuentas1999 09/10/2000 485162 BARCELONA
Constitucion de la sociedad 22/06/1999 222003 BARCELONA
Nombramientos 22/06/1999 222003 BARCELONA


4 Administradores, Dirigentes y Auditor de Cuentas
Cargo Nombre Fecha Nombramiento
ADMINISTRADOR BELTRAN CARBONELL LLUIS 22/06/1999
ADMINISTRADOR GASPAR BLANCAFORT JOSEP 22/06/1999
El contenido de la información procede de fuentes públicas (Registro Mercantil, boletines oficiales, prensa económica, etc...), y la información es tratada y suministrada a E-INFORMA, S.A. por INFORMA D&B, S.A. En caso de encontrar cualquier dato que pueda ser susceptible de revisión, por favor no dude en comunicarse con E-INFORMA, S.A. o INFORMA D&B, S.A.

Anònim ha dit...

Escolteu, aqui no s´esta tenint en compte, que per molt fàstic que ens fecin Psc o Ciu, eren lliures de contractar a qui els dongués la puta gana per dissenyar el programa de festa major, i aqui semba que s´els obligues a traves de ves a saber quina conxorxa.
Perdoneu, però publicar noms,cognoms,dades personals,etc., mentre firmem amb anònims o noms falsos hem sembla inmoral

Anònim ha dit...

A veure,companys i companyes. El sr. Pep Gaspar treballava per l'ajuntament molt abans de ser regidor. Fins ara ha estat regidor a l'oposició i ha seguit fent feines per l'Ajuntament, per tant és normal que en continui fent.
Potser el problema és que no hi ha gent que faci dissenys una mica dignes i al final sempre s'ha d'anar a les persones que ho fan bé.

Anònim ha dit...

anònim, com ho has fet per visualitzar les dades d'una empresa? es pot fer per internet?
és només per curiositat

Anònim ha dit...

Aquesta informació és pública només s'ha de mirar, i potser al igual que a la Emma la va enganyar dient que l'empresa ja no era seva potser també ho va dir als de l'Ajuntament.
Els "malayos" també els hi sembla que ells eren els que ho feien millor, els únics que ho podien fer.
Jo diria que la gent per aquí no és massa objectiva, o la llei no ha de ser igual per a tothom?

Anònim ha dit...

És que eren els unics que ho podien fer, la resta de mortals ho tenien més díficil

Anònim ha dit...

traginer vols dir que el sr. Gaspar seguirà treballant per l'Ajuntament fent-se ell mateix els contractes??

Anònim ha dit...

A veure..nois, primer no voldria pas esmenar-vos la plana, ni molt menys. Segon: Com diu el Panzer, potser ens caldrà que algú amb coneixements de dret mercantil comenci a dir la seva. Tercer: En principi, tothom te el dret de guanyar-se el pa, encara que sigui fent treballs de dubtosa qualitat. Quarta: Un ajuntament a l'ús es veu que necessita treballs per publicitat i algú li ha de fer. Quinta: El sistema de contractacions per part dels ajuntaments és de sempre un tema pelut que algun dia hauràn d'arreglar, és, per tant, un problema endèmic de l'administració que no ens ve de nou, hi ha qui preten dissenyar i hi ha qui ens endosa informes sobre les arees de serveis personals del Vallès.
Sexta: Davant de la cojuntura del nostre municipi, us puc assegurar que hi ha molts altres motius per fer escarni i mofa.
Per tot això us animo cordialment a tots anònims o no a continuar com fins ara, sou la hòstia!

SALUT I VISCA EL RAT-PENAT!!!!!!!

Anònim ha dit...

En aquest poble tenim caciquisme,empresariat que agradeix la dignitat moral i salarial dels treballadors-es,al mediambient i a la salut de tots-es,extraccions pressumtement ilegals d´àrids,especulació inmobiliaria,abocaments de terres pressumtement ilegals amb el beneplacit de l´anterior gobern... i aqui, algú es creu que a descobert la gran estafa en Art en traç,dos treballadors autonoms que han dissenyat quatre triptics per l´ajuntament, AU VINGA HOME-DONA!!!!!!!UNA MICA DE SENTIT COMÚ!

Anònim ha dit...

tens tota la raó bakunin

Anònim ha dit...

Vaja, no és un expert en dret mercantil el que necessitem , el necessitem en dret administratiu i penal.

Anònim ha dit...

Alguien me puede decir si en este pueblo la ley es igual para todo el mundo? o los "mans netes" las pueden tener sucias?

Anònim ha dit...

bakunin: 10 milions de peles? Hem sembla que exagereu no? Ei, que si és veritat seré el primer a indignar-se. Algú pot confirmar-ho aixó?,si no fotrem correr un rumor fals que no seria just

No deies que series el primer a indignar-te?

Anònim ha dit...

El Gran Senescal acollonit... això es desmadra!!
L'emma preocupada, en Bakunin que mira una mica mes enllà, l'anònim escudat en el seu nom.

Mentre no signem amb el nostre nom, no pasa res. Totes les garrotades per El Gran Senescal

Anònim ha dit...

anònim, si no ho entès malament en bakunin demana que li ho confirmis. Si ho pots fer, dóna la cara, ja que de moment aquí hem vist nom i cognoms i peles d'una persona ( encara que les dades siguin públique. Em sembla aquest bloc està degenerant. Sembleu vulgars calderins de baixa estofa..

Anònim ha dit...

...Nen, tranquil... si et creus que el Gran Senescal s'acolloneix per això, es que encara no el coneixes...
Per altra banda, val a dir que els rats-penats preferim que s'ens acusi que el blog degenera a que s'ens pugui dir mai que hem evitat, tret, moderat qualsevol comentari. La nostra proposta de blog és clara: fotre conya a tot hora, i vetllem perquè sia així. Ara bé, eli, si els nostres lectors volen dir el que els hi sembli, nosaltres podrem estar d'acord o no però mai ho evitarem. Crec que més val pasar per vulgars calderins de baixa estofa que frenar qualsevol opinió per poc encertada que sia.

VISCA RAT-PENAT

Anònim ha dit...

Jo sóc un calderí d'estufa als baixos!

Anònim ha dit...

em reafirm-ho en tot el que he dit,i si voleu continuar instruint al personal publiqueu les dades dels negocis i a nom de qui estan de Miró,Conejos,Tarruell,Josep Lluis,Domènech,etc., i de tothom que a passat per l´ajuntafems desde el 77,i si, seré el primer en indignar-se.

Anònim ha dit...

ara, ara! dades de tothom!! comenceu pel coral siusplau, que dóna molt de joc..
ahh, i l'actual president i exalcalde de CyU en Bonora també té una empresa extractora d'àrids i molts merders pel mig. Que surti tothom!!

Anònim ha dit...

patates..